Project

Voor Protest heb ik meegedaan aan een open opdracht. Protest lanceerde toentertijd een nieuwe lijn binnen hun collectie, de SUPline. Functionele, trendy kleding, speciaal ontworpen voor Stand Up Paddling (SUP). Doelgroep: vrouwen. Het doel van Protest is om zoveel mogelijk publiciteit te genereren rondom deze nieuwe collectie. Hiervoor diende er een aantal verschillende materialen ontwikkeld te worden, zowel offline als online.

 

Zo heb ik ontworpen: Een spread voor een collectieboek, advertentie (print voor in een magazine) en een social media winactie. Dit alles in de huisstijl van Protest. Wat mij enkel aangeleverd is, is fotografie en het logo. 

Klant

Protest

Wat er gerealiseerd is

Drukwerk

Hoe begin ik?

Eerst de huisstijl goed bestuderen

Voordat ik aan de slag ging heb ik de huisstijl van Protest goed bestudeerd. Kleurgebruik, lettertype, fotografie. Hoe worden items geplaatst? Wat is hun stijl? Dit is standaard wat ik doe, wanneer ik uitingen moet maken voor een bedrijf. Hierna heb ik gespeeld met de huisstijl van Protest en enkele nieuwe elementen toegevoegd in mijn werk. Deze elementen zie je nu veel terug komen in de fashion, zoals bijvoorbeeld de watervlekken in de advertentie.

Resultaat

Het had zo van Protest zelf kunnen zijn

Zo heb ik ook voor de online uitingen goed gekeken naar wat Protest nu al doet. Hier heb ik een eigen draai aan gegeven. Uiteindelijk resulteert dit in een mooi geheel, wat zo van Protest zelf had kunnen zijn!

KLAAR VOOR EEN NIEUWE STAP MET JOUW BEDRIJF?

BEKIJK HIER HOE IK
JOU KAN HELPEN