Project

Door Ginny werd bij mij de vraag neergelegd om een goede huisstijl en website te realiseren. Ze wilde een goede start maken met haar bedrijf en direct professioneel op de markt komen te staan.

Met haar bedrijf BodySpeak geeft ze o.a. trainingen aan sprekers in non-verbale communicatie. Hierbij ligt de focus op het gezicht. Gezichten zijn dan ook een belangrijk aspect en zie je overal terugkomen in de huisstijl en website.

De huisstijl

Het logo is strak en fris. Het beeldmerk vormt een B. Waarin we in het bovenste stuk een apostrof zien. Dit gebruiken wij dagelijks als leesteken bij het aangeven van quotes en anekdotes. De apostrof refereert hier naar het presenteren / spreken (speak) van haar klanten.

Dit alles in een gedurfd kleurenschema. Blauw en paars vormen de kleuren in dit logo. Dit loopt in een gradient in elkaar over. Blauw straalt vertrouwen uit, maar ook autoriteit, rust en zelfverzekerdheid. Waarin paars vaak te zien is in de educatieve branche, maar ook in luxe producten.

Klant

BodySpeak

Wat er gerealiseerd is

Huisstijl, Website

Bezoek website

www.bodyspeak.nl

KLAAR VOOR EEN NIEUWE STAP MET JOUW BEDRIJF?

BEKIJK HIER HOE IK
JOU KAN HELPEN